Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in /home/fede/public_html/portal/article.php on line 32
ASPEPC·SPS Sindicat de Professors de Secundària

Concurs de Trasllats 2014-2015: tot allò que necessites

Lectures (363)     30/10/2014, 08:22  |  ASPEPC·SPS

Convocatòria indexada per a una fàcil i ràpida navegació, Calendari, Resums de la convocatòria, Accés a l'aplicatiu d'inscripció, Normativa, FAQ...

Llegir aquest article

Drets del professorat en el marc de l'autonomia de centres

Xerrada informativa

Decret de direccions, decret d’autonomia de centres, decret de plantilles... En alguns centres sembla que les direccions poden fer el que volen, tot invocant aquests decrets, però això no és cert. Tots els actes administratius -i les decisions de les direccions ho són- estan sotmesos a regles precises.

III Jornades de Secundària: Hiperactivitat: genoma o hàbit adquirit?

Formació professorat

Les jornades tindran lloc els dies 21 i 22 de novembre de 2013, a la sala d'actes del Col·legi de Doctors i Llicenciats en Ciències i Lletres de Catalunya, a Barcelona. Aquestes jornades equivaldran a 15 hores de formació permanent.

Més informació i matrícula online

Centre d'Atenció al Professorat

Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.

Els afiliats/des rebran una resposta en 24 hores.

Commentics

Please ensure that this page has an identifier.