Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in /home/fede/public_html/portal/article.php on line 24
ASPEPC·SPS Sindicat de Professors de Secundària

Denuncia: irregularitats, perfils per a amics, arbitrarietats a l'empara del Decret de plantilles?

Lectures (1850)     04/07/2014, 10:57  |  ASPEPC·SPS

Hi ha centres on les direccions no estan aplicant el Decret de plantilles però hi ha altres on, malgrat la petició que ASPEPC·SPS va fer (atesos els recursos presentats per sindicats, associacions i el previsible de l'Estat), algunes direccions l'estan aplicant, segons notícies que ens arriben, fins i tot més enllà dels límits ètics normals i apropiats per a una administració pública.

Llegir aquest article

Bústia de denúncies

Si tens constància d'arbitrarietats, perfils configurats per amiguisme o qualsevol tipus d'irregularitats a l'empara del Decret de plantilles, pots denunciar-ho (amb garantia de confidencialitat) a la nostra Bústia de denúncies

Atenció al professorat durant el juliol