Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in /home/fede/public_html/portal/article.php on line 32
ASPEPC·SPS Sindicat de Professors de Secundària

Comentaris sobre l'esborrany del Decreto de Especialidades del ministerio Wert

Lectures (470)     13/11/2014, 10:14  |  ASPEPC·SPS

Per on comencem? La veritat, és fa molt difícil, més enllà de la mera descripció, extreure comentaris d’un aital despropòsit com el que ens presenta aquest nou "regalet" del laboratori Wert d’experiments educatius infausts, com aquest esborrany de Real Decreto. Hom diria, si la cosa fos per prendre-se-la a broma, que estem al davant d’algun d’aquells estrambòtics invents del TBO, que els més grans recordarem sens dubte, i que anaven a càrrec de l’estrafolari Dr. Franz de Copenhagen. Però és que no és cosa de broma. L’esborrany del decret es carrega literalment el principi d’especialitat en la docència i, consegüentment, les més mínimes garanties d’un ensenyament de qualitat. I això és molt seriós.

Llegir aquest article

Drets del professorat en el marc de l'autonomia de centres

Xerrada informativa

Decret de direccions, decret d’autonomia de centres, decret de plantilles... En alguns centres sembla que les direccions poden fer el que volen, tot invocant aquests decrets, però això no és cert. Tots els actes administratius -i les decisions de les direccions ho són- estan sotmesos a regles precises.

III Jornades de Secundària: Hiperactivitat: genoma o hàbit adquirit?

Formació professorat

Les jornades tindran lloc els dies 21 i 22 de novembre de 2014, a la sala d'actes del Col·legi de Doctors i Llicenciats en Ciències i Lletres de Catalunya, a Barcelona. Aquestes jornades equivaldran a 15 hores de formació permanent.

Més informació i matrícula online

Centre d'Atenció al Professorat

Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.

Els afiliats/des rebran una resposta en 24 hores.

Commentics

Please ensure that this page has an identifier.